hugsandkisses

Alla inlägg under november 2012

Av Love Ya - 4 november 2012 10:57

Irma, jag och Vinton var ute o gick, så kom vi till sjön och såg massa sjuka ankor. Haha.

Av Love Ya - 4 november 2012 10:57

Irma, jag och Vinton var ute o gick, så kom vi till sjön och såg massa sjuka ankor. Haha.

Av Love Ya - 4 november 2012 00:40

Nu är klockan läggsags så natti natti!

Av Love Ya - 3 november 2012 21:40

Tja tja!
Imorn ska jag till Emma! Ska hälsa på henne för det var nån dum häst som hade sparkat hennes ben och hon fick operera det+hon bröt det. Skithäst asså..

Av Love Ya - 3 november 2012 21:37

Som jag sa förut så skulle jag o Alida hyra en film. Och det fick bli The Hunger Games. Vi hade bara sett den i typ tjugo min eller nåt men shit my gad vad bra den va då! Jag ääälskar den. Gå till konsum eller nåt o hyr den!! Just Do It. Ni kommer verkligen inte ångra er i så fall. Love this movie!!!!

Av Love Ya - 3 november 2012 21:37

Som jag sa förut så skulle jag o Alida hyra en film. Och det fick bli The Hunger Games. Vi hade bara sett den i typ tjugo min eller nåt men shit my gad vad bra den va då! Jag ääälskar den. Gå till konsum eller nåt o hyr den!! Just Do It. Ni kommer verkligen inte ångra er i så fall. Love this movie!!!!

Av Love Ya - 3 november 2012 21:37

Som jag sa förut så skulle jag o Alida hyra en film. Och det fick bli The Hunger Games. Vi hade bara sett den i typ tjugo min eller nåt men shit my gad vad bra den va då! Jag ääälskar den. Gå till konsum eller nåt o hyr den!! Just Do It. Ni kommer verkligen inte ångra er i så fall. Love this movie!!!!

Av Love Ya - 3 november 2012 17:56

Hejsan svejan!
Förlåt att jag inte har bloggat nått vidare idah! Men min Iphone laddade ur så jag konde inte uppdatera tyvärr.
Anyways. M o p ska bort till nåra vänner ikväll och vi ville ju inte följa med för dom sitter ändå bara och pratar, äter mat, och pratar ännu mer. Så Alida o jag stannar hemma och har en myskväll, med till-lagad mat, godis och hyrd film(även fast vi typ har alla filmer i världen). Ska bli riktigt mysipysigt!

Nu har jag precis duschat och satt på mejj myskläder. Me love!

Haha, tog en liten egobild;)

Presentation


Hejhej! I denna bloggen kommer ni att få läsa om mode, smink, mitt liv och ja, allt vanligt bloggstuff;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

HugsAndKisses


Ovido - Quiz & Flashcards