hugsandkisses

Alla inlägg under november 2012

Av Love Ya - 3 november 2012 11:40

Av Love Ya - 3 november 2012 10:24

Jag har nog världens bästa vänner. Dom är perfekta. Asså jag har många bra vänner men Tage o Emma är verkligen dom bästa!
Tage, asså han är helt tokig. Man slutar aldrig att skratta åt han. Han är verkligen en riktigt bra kompis!
Emma, hon är assnäll, asrolig och man kan verkligen prata om allt med henne. Jag älskar dig<3

Av Love Ya - 3 november 2012 09:03

Nu hade jag tänkt att jag ska titta på One Tree Hill och käka lite godis. I vanliga fall så tycker jag att det är asäckligt att äta godis på morronen. Men jag är ingen frukostmänniska alls och jag hade lite sötsug så ja. Haha. Puss på er sålänge!

.

Av Love Ya - 3 november 2012 08:25

Godmorgon

Nu tänkte jag prata lite om mina favoritserier. Jo, det är såhär att jag kan hoppa lite mellan Gossip Girl, One Tree Hill, Vänner eller Grey's Anatomy. Men jag måste nog säga att Gossip Girl är den bästa. För jag har nog hållt fast vid den i typ tre år? Och sen kommer nog One Tree Hill. Det är också en favorit. Dom andra är bara några serier som jag verkligen gillar/älskar. Det är typ bara om jag känner för att titta på dom som jag gör det.
På dom två första bilderns är det gossip girl, på dom andra är det One Tree Hill

Av Love Ya - 2 november 2012 23:04

Godkväll eller vad man ska säga? Haha!
Ska bli kul imorn, ska till farmor o farfar där Irma är. Ska ev. sova hos dom imorgon, för m o p ska till några vänner, och Alida ska kanske bort där på kvällen. Och vill ju inte vara själv här ute i skogen;) Men vi får se.

Nu är det nog dags å sova för jag är megatrött-.- Så det blir nog inte så sent i kväll. Natti Alla Sötisar!

Bjuder på denna haha

Av Love Ya - 2 november 2012 22:51

Haft en apmysig kväll. Först var det X-Faktor vilket var sådär tyckte jag:/ Sen var det in till stan o köpa godis för 4 spänn hg. Så det blev lyckat med godis asså! Sen såg Alida o jag på Sex And The City.

Av Love Ya - 2 november 2012 17:07

Vi ska nu bara handla lite, och sen åka hem eftersom vi bor på landet. Så jag bloggar mer då!

Av Love Ya - 2 november 2012 17:07

Vi ska nu bara handla lite, och sen åka hem eftersom vi bor på landet. Så jag bloggar mer då!

Presentation


Hejhej! I denna bloggen kommer ni att få läsa om mode, smink, mitt liv och ja, allt vanligt bloggstuff;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

HugsAndKisses


Ovido - Quiz & Flashcards