hugsandkisses

Alla inlägg under november 2012

Av Love Ya - 6 november 2012 10:16

..ser ut såhär

 

Det är en Iphone som är trasig. Alida tappade den i backen så den är sprucken på framsidan. Annars är den superbra. Den är aldrig cp, laggande, hackande eller så. Jättebra !! 

Av Love Ya - 6 november 2012 10:03

Tjena   Jag är tyvärr hemma från skolan idag. Har ont i magen. Skiit!  Men men, Thats The Life. Det är typ skitatråkigt väder ute, blåsigt och grått    Fast det är mysigt när man bara kan sitta o titta på en braig film..

 

Av Love Ya - 5 november 2012 19:43

Jag har två sidor som är jättebra när man vill ha fina och inspirerande bilder.
1. WeHeartIt.com
2. Google.


Haha, har säkert fler sidor men kommer nt på dom nu.


Av Love Ya - 5 november 2012 19:30

Är det nån som håller med mig om att julen är otroligt mysig?
När det är mörkt ute och man tänder ljus, alla julklappar, snön, umgänget, baka julgodis, den lysande julgranen, den brakande brasan i kakelungnen och ja, i princip allt! Åååh det är så jiddrans myysigt!!
Puss på er

Av Love Ya - 5 november 2012 19:21

Nycklar, läxor xD, hörlurar, necessär, ett par låga strumpr, en tjugolapp(ifall att lixom), tofsar, borste, solglasögon och lite småkrafs.

Av Love Ya - 5 november 2012 19:16

Tja tja!
Tänkte att jag skulle länka min kusins blogg. Världens härligaste!!

Kanel.devote.se

Klicka in!!



Av Love Ya - 5 november 2012 19:16

Tja tja!
Tänkte att jag skulle länka min kusins blogg. Världens härligaste!!

Kanel.devote.se

Klicka in!!



Av Love Ya - 5 november 2012 19:08

Förlåt att jag inte har bloggat på typ tjugo år. Men har en bra förklaring. Jo, jag har ju vart med kompisar, och sen började skolan idag så det har vart trångt med utrymme att blogga just nu. Men jag ska skärpa mig! Lovar.

Just nu. Aa, jag gör väll inte så mycket, följer Blondinbella och Kissies "bråk" eller vad man ska säga. Väntar på att Isabella ska skriva ett inlägg till Kissie. För blondinbella hade ju sagt t Kissie att hon hade en skjukdom på hennes blogg, och då var Kissie igång och skrev ett inlägg till Bella, vilket kanske inte var det snällaste. Haha, tycker det är kul faktiskt. Vet inte riktigt vem av dom sim började men dom är ju så löjliga så det finns inte.

Presentation


Hejhej! I denna bloggen kommer ni att få läsa om mode, smink, mitt liv och ja, allt vanligt bloggstuff;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

HugsAndKisses


Ovido - Quiz & Flashcards